Saturday, November 13, 2010

aryanna nak sekolah....

hari khamis baru2 nih,aku dapat call dari taska upm mengatakan permohonan utk aku nak masukkan aryanna ke taska nih tahun depan diterima...so,pn habibah (person in charge) suh aku dtg keesokan harinya (jumaat) ...


so,pagi jumaat tuh terus aku g daftar kan aryanna...perlu bayar rm 140 tuk yuran pendaftaran n rm 210 tuk yuran bulan DIS 2010..aryanna akan start masuk pada bulan DIS depan...masuk awal sebulan untuk nak biar kan budak membiasakan diri dulu di tempat baru...diri ini diselubungi dilema..cam mana cara nya aku nak bagitau pada mak cik nab ek?,mak cik yg jaga aryanna sejak dari umur dia 3 bulan hingga kini,lama wei....akan adakah drama airmata yg akan berlaku?....tiba2 jer aryanna tidak akan lagi bersama dia....hmm nak amik ati dia aku akan cakap cam ni nanti kot," x pe cik,nanti aryanna dapat adik g,saya antar kat mak cik g",hahaha leh ke gitu,huhuhuh....


bukan pe, aku nak bagi aryanna pendedahan dunia belajar dan bercampur gaul ngan ramai org...nanti nak antar ke sekolah, x de lah takut2 n nangis2 je kan...dah pandai bawa diri kan....harap2 aku antar dia first day nanti ,ok lah kan ..x de nangis2 sbb perubahan suasana n tempat kan....




taska nih menarik gak...2 - 4 tahun ,taska...5-6 tahun tadika.... waktu operasi 7.30 am - 5.00 pm...lewat kena bayar caj,setengah jam rm 5.00..huhuhu...makan 3 kali sehari..standard arr kan...huhuhu...jugak ada kelengkapan pembelajan yang sesuai dgn peringkat umur anak-anak...





pamplet n buku berkaitan ngan pendaftaran taska...

ni lah budak nyer yg nak sekolah tu..huhuhu...ary,nanti mama antar sekolah jgn nangis2,jgn nakal2 k...ary gud girl kan....hari2 ary kata nak sekolah,so mama dah antar ary sekolah...belajar pandai2 k... :)


No comments: