Monday, January 20, 2014

~~ dah selamat kena tindik ~~

hahahaha...akhirnya..nak jugak si kakak tindik telinga....bukan sebelum ni mama x suruh,tapi dia yg x nak..sakit la,apa la..so smlm,balik dari kenduri doa selamat abg geno,terjah ke da mines..port lepak kami la,mana lagi...n then tetiba kuar dari mulut ary kata nak tindik telinga..so kami pun apa lagi cargas la...dah dia sendiri yg ada kemahuan kan..klu dok suruh2 payah sgt..haaa ni dia sendiri nak...

tindik kat situ rm 12 sekali dgn subang..hok jenis biasa jer..x de emas2 bagai..biar dia serasi dulu lepas ni baru tukar ke emas ye sayang....pas dah kena tindik tuh,tnya dia sakit x?...dia cakap x sakit la mama..hahahaha..ye ke..kemain muka merah mcm nak nangis masa org tu dok tindik..heheh...

tindik sekali dua2 belah serentak....

muka dah pas kena tindik...nampak x kat telinga tuh?....

close up.....


p/s malam ni mama ada dinner @ equatorial bangi....dapat relax2,makan2 n santai2....yeayy..moga  dapat cabutan bertuah pada malam ni...heheheh....

Post a Comment