Wednesday, January 15, 2014

~~ 14 jan 2014 - hepy besday my love ~~

owh x sempat nak buat entry di tarikh yg sepatutnya....kelmarin 14 jan 2014 tarikh yg cantik,is my dear besday...juga cuti maulidurrasul kan..itu semua org tahu...kahkah...

di kesempatan ini nak ucapkan sekali lagi "SELAMAT HARI JADI SUAMI KU,MOGA MENJADI SUAMI DAN AYAH YANG SEMPURNA UNTUK MENGEMUDI KELUARGAMU"..ucapan biasa2 semoga panjang umur ,murah rezeki....hahahahah....

belum celebrate apa2 pun g..just beli hadiah jer..nnti hujung bulan lah celebrate sekali 3 org..ibu,en husband n adik mama yg bongsu,ika.....

ni hadiah tuk besday papa....beli kat de mines jer....smlm nak kuar,en hubby dah rasmi tali pinggang baru..hehehe...

kebetulan plak kotak plak warna pink..hahaha....

besday papa dgn anak2...ada gmabr terkini smlm amik,tapi dalam hset lah..xleh nak upload,tah pe masalahnyer lahai....we luv u forever !!!!! ....



Post a Comment