Wednesday, October 30, 2013

~~ tgk binatang @ bukit ekspo, upm ~~

Smlm ptg berkira2 nk bwk bebudak ni ke bukit ekspo... dlm kul 6 lebih mcm tu...memang plan dah lama nk g Sini, tapi asyiklah hujan je.....so mlm tadi dpt realisasikan juga hasrat nk ke sini.... nk g ptg tu cm alang kepalang kejap sgt kt sana nnti dah mlm kan.... nk sgt pegi sini just nk bwk bebudak ni tgk binatang2 je
..like rabbit, kuda, burung,n memacam lah...dak ammar tu memang minat jugak dgn haiwan2 ni kan.... satu keseronokan lah bagi dia tu...pelbagai jualan pun ada gak kat sini..turut disediakan pentas utama tuk acara kebudayaan..semalam ada persembahan pelajar dari setiap kolej..dimaklumkan malam ni adalah acara penutup dan ada sesi penyampaian hadiah kepada para pemenang n pssttt psttt ada artis juga...ezly n awi rafael..datanglah beramai2..hikhik.....

masuk rabbit land..bayar rm 2 jer....haaa main lah ko 2 beradik smpai puas....balik rumah,dah bau mcm arnab dah....muahahaha.....


nak bagi arnab makan carrot,abis dicekiknya kepala arnab tuh..dah buat mcm kucing dah..geleng kepala mama dan ayah tgk dak ammar..hahha....




balik around jam 11 malam...ammar keletihan brmain smpai atas moto pun leh tertidor..x smpat smpai rumah..muahahha....

Sent from Huawei Mobile
Post a Comment