Thursday, October 17, 2013

~~ tgk wayang @ da mines ~~

Salam aidiladha semua... amacam raya memasing best ke?...raya kami biasa2 aje...pagi ziarah kubur, pastu g raya umah ibu..makan2 laksa...sedap...k lah,ni nak cite pasal sehari lum raya... bwk aryanna tgk wayang cite cloudy with a chance of meatballs 2..tgk yg biasa je,x amik 3d pun....saje je bwk dia, hari2 dah asyik tanya bila nk tgk wyg....hari isnin tu mama amik cuti n sekolah ary pun tutup.... so amik kesempatan ni tuk bawak dia tgk wayang...ammar x bwk,tinggal kat pengasuh dia...org pun x ramai sgt masa ni...tayangan jam 11.10 am....cite ni best sgt....penuh dgn warna warni n karakter semua cute2 je....ary pun terhibur.....memang recommend lah bwk anak2 tuk tgk cite ni..terbaek !!! ...masa yg episod 1 dulu,mama x tgk pun cite ni..elok pulak ,masa dah smpai umah,astro ada tayangan episod 1 cite ni...hahahha.....


teruja!!!


Sent from Huawei Mobile
Post a Comment