Tuesday, July 9, 2013

~~ selamat menyambut bulan ramadhan dan hal rumah ~~

alhamdullillah,bersyukur ke hadrat Ilahi masih diberi kesempatan untuk merasai kehangatan bulan ramadan bulan yang mulia untuk tahun ini...selamat bepuasa semua diucapkan kepada semua yang beragama Islam yang bakal berpuasa pada esok hari....

persiapan mama pada tahun ini biasa2 saja....masih lagi seperti tahun2 yg lalu..berbuka di rumah keluarga,mgkin juga akan bertarawikh di kuarters.In Sha Allah,tahun depan dapatlah kiranya berbuka di umah sendiri..alhamdullillah....

ramadhan tahun ini,hati sedikit gumbira....seperti di entry sebelum ini,mama ada mengatakan bahawa hal umah  yg bakal kami duduki dah setel sepenuhnya...so mood sekarang x sabarnya nak masuk umah sendiri..tapi pe2 pun,kena buat sedikit renovation sebelum masuk..almaklumlah umah second hand jer...itu je yg kami sekeluarga mampu...In Sha Allah,lepas raya or hujung tahun ni boleh dah masuk umah baru...baru x baru lah sgt...muahaha....syukur ke hadrat mu Ya Allah,tercapai juga impian nak miliki umah sendiri sebelum umur 30 tahun....



ahlah wasahlan ya ramadhan.....
Post a Comment