Friday, July 5, 2013

~~ majlis pertunangan wawa & helmi ~~

tarikh :30 jun2013 (ahad)
tempat : kuarters upm


dah lama x bersiaran kat sini..kejap ada kejap x de...bulan lepas adalah bulan yg paling sikit entrynya..haha...nak kata sibuk,x de lah sibuk mana..cuma sbb x de cerita menarik yg nak dikongsikan..kehidupan berlalu biasa2 saja....

sekejap je dah masuk bulan 7..minggu depan dah nak puasa..alhamdullillah,sempat juga menggantikan puasa....x sabar nak tunggu kedatangan ramadan....

k jom nak cite perihal majlis pertunangan adik yg no 3,wawa yg kerja kat taska & tadika koperasi tu  ....alhamdulillah,majlis berjalan dgn lancar dgn kehadiran tetamu2,rakan2 dan saudara mara semua..majlis berlangsung seawal jam 10.30 dimulai dgn majlis kesyukuran n tahlil utk para arwah.... rombongan keluarga pihak lelaki sampai pada jam 1.00 ptg....

wawa dan hantaran yg dibuat sendiri oleh kami adik beradik...cantik x?cantikkan...hehe.....


antara ahli keluarga yg hadir....tq semua.....

hantaran dari pihak lelaki...bertema hitam putih....

kami 5 beranak....pelamin cantik,org2nya pun cantik....muahah....mama pakai jubah yg ditempah hari tu....


wawa dan bakal mak mentua.....

wawa....sweetkan mekapnya?...tauke pelamin dan mekap adalah org yg sama....

jom saksikan  gmbr gedik2 kami kat pelamin lak....


ala comelnya ammar duduk aksi mcm tu.....

comelnya anak2 ni...2 pupu.......


cukuplah gambar2 tu..bnyk g sebenarnya tapi malas dah nak upload..yg lawo2 n penting2 jer..muahaha....

modeharini : alhamdullillah,lega dan gembira hal umah dah settle setelah hampir setahun lamanya.....

Post a Comment