Tuesday, January 22, 2013

~~ selalu ada perasaan mcm ni ~~

mama kan selalu berperasaan mcm ni..dah bnyk kali jugak la..adakah suratan atau kebetulan..muahaha..bila mana sesuatu perkara tu mama tertunggu2 sgt,tapi pengakhiranya ada bnda x berapa menyenangkan hati pasti akan terjadi..

Perasaan tertunggu2 sesuatu perkara tu bukanlah saja2 mama buat..memang semulajadi..tpi bukanlah tuk semua perkara,ada certain2 perkara je..kdg2 smpaikan mama dah boleh agak" ni klu aku ada perasaan x sabar (erti kata bkn x sabar mcm nak marah org ke apa,tapi lebih kepada mcm menunggu hari yg akan menjelang,contoh x sabar nk tunggu gaji) mcm ni,mesti ada sesuatu nk terjadi"..dan selalunya memang betul..penah ke korang alami mcm ni???ke mama sorang je yg rasa mcm ni..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment