Thursday, March 22, 2012

~~ dah berbenjol plak dah ~~

kejadian semalam,di rumah sendiri jam 10 malam,belum mau tido si dak ammar nih..haaa ni lah padahnya akibat main terlampau excited sampai melangkau masa tidonya..patut time nih dia dah selamat tido..tapi entah kenapa malam tadi,asyik masyuk la nak main...tup2 masa nak tukarkan baju dia,terperasan ada benjol di kepala,besar lak tu,merah menyala g...bila masa kena pun x tau,sbb fesyen si ammar nih,kalau jatuh ke hapa ke,x menangis..kecuali nampak mamanya mengenakan tudung,faham la dia tuh mama nak kuar berjalan..heheh....
masa nak snap pic nih pun kemain payah,x mo dok diam..last2 minta si kakak pegangkan kepala adik..hahha..see see besar gak kan...
sian anak mama,tu lah lain kali jgn nakal2 sgt tau....sampai tangga pun dah pandai nak panjat..haishhhh..memang kena beri perhatian lebih nih bila anak makin membesar kan...
Post a Comment