Thursday, March 8, 2012

~~ 7 bulan,dah tumbuh gigi ~~

mama asyik sibuk dok cite hal lain jer kan,pasal anak x sempat nak cite..sehingga hari ni,amar dah 7 bulan,3 minggu dan 1 hari...amar selalu ajer x sihat..dalam sebulan mesti 2,3 kali demam,selesema,batuk...duduk ngan pengasuh yg jaga budak ramai, ni lah risikonyer...bukan lah nak salahkan pengasuh x pandai jaga ke apa kan,tapi ni lah hakikat...jadi mama redha jer...
milestone ammar
-still x leh merangkak lagi,masih dok angkat2 punggong,tapi x pas2 lagi nak merangkak...
-wahh syoknyer mama,ammar dah tumbuh 2 batang gigi bawah..haha pas ni jaga2 lah kakak,si
ammar nak gigit kakak..hehe...
ke main payah nak amik gambar dia menganga..nak fokus kan ke gigi dia pun payah sgt..x mo diam,ammar2....
-bertambah2 lasak,betul sesetengah org kata,anak laki lebih lasak dari anak pempuan..x boleh duk diam walau seminit,ada je benda dia nak capai wat main,dah la mama ni kurus,bertambah2 kurus la...
-suka gelak,lagi2 kalau kita main cak2 ngan dia,suka gelak sambil duk merambu ramba bebel2...
- suka makan,bila time kita makan jer,dia pun asyik bercipcap mulut dok bunyik tanda nak jugak..
ekspresi ammar.....

moga ammar cepat sembuh ye sayang...x nak tgk ammar selalu sakit jer....sian anak mama...
Post a Comment