Thursday, August 19, 2010

sedihnyer .... :(

hmm nak cite sikit nih....sepanjang bulan puasa nih,aku x penah memasak lagi tuk berbuka tau...sedihhhh sesangat rasanya....bukan apa,dah hari2 balik lambat kecuali jumaat,sbb ada kelas amali hari2 smpai kul 8 sepatutnya,tapi bulan pose balik kul 7...tapi balik kul 7 pun , apa yg sempat dibuat...huwaaaaa...sedihh arr rasa.... sori yer abg x dapat nak merasa air tangan ayg di bulan yg mulia ini....selalu berbuka sama ada beli atau pun makan kat umah ibu jer.... hari minggu hari tuh pun beli jer,kihkihkih...tapi x per,nekad hari minggu nih nak masak la pulak..jemu arr makan asyik beli kat PARAM..huhuhu..makan umah ibu best jugak,tapi naik malu ader gak....hihihi...hari2 lah katakan ibu masak utk suami sekali...hahahha..ampun yer ibu...huhuhu....
Post a Comment