Thursday, August 26, 2010

alhamdullillah n persiapan raya...

alhamdullillah,syukur ke hadrat Ilahi di atas segala kurniaanya...huhuhu..dapat duit raya aka bantuan khas kewangan dari kerajaan..semalam masuk tv pengumuman tersebut...aku dalam kul 6pm baru tau,padahal org lain ada yg dah tahu dari tgahari lagi...kihkihkih...aku tau pun tgk kwn2 sibuk dok wat status kat facebook...hahhaha..semalam aku x bukak fb sgt,dekat nak ptg baru bukak...tu yg x berapa nak tau tuh,hahahha...ok lah walaupun hanya rm 500 tapi tetap ader jugakkan daripada x dapat langsung,ha berputih mata jer lah..lepas gak tuk nak wat belanja minyak n tol kan...
hmmm nih cuti 3 hari nih,apa nak buat kat umah erk...bosan la pulak nak duk lama2 kat umah...nak jahit baju raya,baju raya tempah jer...nak wat kuih raya,kuih raya main tunjuk2 jer...actually sabtu nak ajak my hubby g mydin usj lah...baju melayu dia x beli agi...baju aryanna ,kasut raya dia pun lum beli agi,....aku punya dah complete,tudung ,baju bagai...tungggu nak amik dari tailor jer g...hihihi...
kuih raya pun next week baru smpai...kuih raya ader 17 balang semua yg org tempah kat aku hari tuh...tapi bukan la aku yg buat..aku jadi org tgh jer...ader lah dapat income sikit2 hasil dari jualan kuih raya tuh...huhuhu : )

No comments: