Saturday, August 14, 2010

caca merba...

hahahha...semua nih entry tertunggak jer...almaklumlah lama dah x menulis kan...hmm,nak cite hari tuh aku g mines beli kasut baru,tapi bukan kasut raya g k..kasut pra raya..hihihi...entah2lah kot2 pakai kasut tu je lah smpai raya..kasut tu belasah g keje jer....




cantik x?haha,perasan lebih

ahad lepas,ahad terakhir sebelum pose kan,dtg kerajinan aku tuk try wat mee bandung..kepingin mee bandung muar arrr...tapi perencah semua dah siap,haha..beli yg segera jer..cuma aku tambah rencah2 nyer jer...udang,telur.sayur sawi..sedap gak,nanti nak beli lagi lah...



gambar x berapa cantik arr,check punya check rupanya kat cermin kamera tu kotor,bab tu lah gambar jadi cam kabur jer...



Post a Comment