Wednesday, August 26, 2015

~~ selamat bersara en nordin ~~

alhamdullillah,terima kasih kepada yg sudi membelanja kami semua...moga murah rezeki lagi ye en nordin...smlm,en nordin sponsored makan tgahari kami semua di picc cafe putrajaya sempena persaraan beliau...majlis perpisahan utk beliau telah pun dibuat masa majlis raya hari tu....

actually,jumaat14.8 adalah hari teakhir beliau di upm....

lunch buffet..berbaloi2..dah lah murah,makanan pun bnyk gak tu....puas la makan kat sini..kitaorg la suggest kan pada en nordin tuk buat makan2 kat sini..hihihi....

bersama en md shah yg dah 2 tahun pencen...terima kasih dtg...

en nordin yg pakai kopiah tu....pencen wajib 60....

bersama geng2 labmate..meja blkg tu geng2 lelaki...

cukup korum semua ada..alhamdullillah..nilah jabatan kami,jabatan fizik,fakulti sains upm......


ni en nordin belanja gak masa hari terakhir beliau di upm jumaat tuh...tapi belanja kami2 aje....

bergambar kenangan dgn kereta baru en nordin..hihihi...

selamat bersara en nordin...jgn lupakan kami di sini dan dtg lah jenguk2 kami selalu..hihi....

p/s syoknya tgk org pencen..rasa nak pencen gak..eh.....
Post a Comment