Monday, June 23, 2014

~~ Floria 2014 ~~

tgh x buzy ni baiklah kita khatamkan entry2 fresh ni cecepat..kang berminggu lak nak menulis kat sini,cerita pun dah basi,jenuh nak recall...hahahah...

seperti biasa,kami duta floria ecewahh hahaha,ke sini lagi kelmarin..g lewat ptg sikit,baru x panas..kan tgahari panas kemain..saja la bwk budak berdua ni jenjalan..tapi skrg kemain susah la nak bwk dak ammar tuh kuar,asyik berzikir sepanjang masa kat telinga mama ni,nak nan,nak nan,mainan lah tuh..aduii naik rimas dibuatnya..bnyk lah plak org duk jual mainan bagai...haisshh...gambar2 yg disnap pun bnyk x cantik,gegar sbb kan dia buat perangai..grrr..geram rasa..dahlah tahun ni masuk dah kena tiket bagai..rugi lah klu masuk setakat 15,20 minit,kena lah lama2 biar sampai jemu ha....gmbar anak dara tu jelah bnyk,sib baik pandai posing..heheheh....

tiket : dewasa rm 3.00 kanak2 7-12 rm 1.00...

kita saksikan gambar je lah..tapi mama upload yg comei2 je aci x?...aci lah...hehehehe....






si kakak dah pandai amik gambar...



tgk tuh,org suh pandang depan,jenuh lah ayahanya duk panggil,dia buat derkk jer...aduii...


ammar buat hal sendiri dah tuh...dah x mo bergambar...




banyak gambar mama n anak2 je kan..gambar ayah x de..redha ler..kami jadi model jer..heheheh....ok lah,cukup2 lah tu....tahun depan ada lagi kita pergi lagi k....nak aimm beli pokok lak..nak buat taman hiasan kat umah..hahahah.....

p/s lenguh tangan x hilang lagi dek mendukung ammar all da time..buat perangai x nak jalan plak..aduiiii....anak2....
Post a Comment