Monday, March 10, 2014

~~ nasi lemak mama ~~

hahahaha..bnyk dugaan tul bila nak buat nasi lemak ni tau....kihkih...first time la katakan....resepi pun main campak2 jer....mana de ikut sukatan betul sgt...heheheh....

buat hari sabtu baru2 ni...memang kelam kelibut mama,x senang duduk kat dapur..jap2 jenguk kat depan mengadap tv,ala skrg kan tgh heboh pasal pesawat MAS yg hilang tuh..mama pun x nak ketinggalan setiap infonya..sebagai rakyat malaysia yg prihatin,nak jugak tau apa yg terjadikan..marilah sama2 doakan agar setiap penumpang dan krew2nya selamat,mohon Allah pemudahkan jalan..aminn..#pray4MH370.....

rupa jer menarik,rasa hmm mama jerk yg tau....belasah la....hahaha..tapi kan anak2 mama asyik lah ulang 2,3 kali makan...hahahah...

en hubby balik ptg pun dapat seround jer mkn,nak ulang balik makan mlm tu,x de dah..kahkah..xpe2,lain kali mama buat lagi k...nak resepi?...x yahlah..taip jer kat google konpem berderet kuar..yg pasti lagi sedap dari mama....heheheh....

p/s cite ke kelantan lum abis lagi..bercinta betul la nak menulis..lagi2 entry basi dah..hahaha...

#pray4MH370

Post a Comment