Tuesday, March 18, 2014

~~ cerita semalam & besday party ~~

gambar dah ada..baik kita ceritakan ajer..walaupun hakikatnya xde pe yg menarik pun..muahaha...

semalam dapat info dari group wassap ibu bapa darjah 1 dahlia,boleh amik anak2 kat sekolah memandangkan keadaan jerebu yg agak teruk pagi semalam...tapi tgahari tu dah ok sikit...masa nak g amik anak,kena dapatkan pengesahan dulu di pejabat sekolah..fuhh kena beratur la pulak..panjang jugak,tapi x lama pun...so aryanna mama bawa ke lab je lah..nak duk mana lagikan sementara nak  ke sekolah agama ptgnya....hari ni sekolah seperti biasa....

cerita hari sabtu,ke besday party anak kwn hubby kat bukit belimbing....

sedapnya anak mama makan,smpai terjulur2..hahaha....

si kakak hantu laksa....

besday girl nak ptg kek..besday yg ke 2 tahun.....

hmm tu je lah kot cite nya setakat ni..ada la jugak entry ,dari x de kan..muahahha.

p/s menghitung hari nak ke satu pulau....x sabar.....

Post a Comment