Thursday, March 27, 2014

~~ aktiviti cuti sekolah ~~

Salam semua ..dah lama x bersiarankan...hmm2 awal cuti sekolah ri tu sempat g cuti2 malaysia.. nnti mama cite ye.. cuti sek ni aryanna ikut mama ke lab je... umah xde orgkan...ddk kat lab pun smpat jugak dia buat aktiviti sndiri...heheh....kerja sekolah pun ada tu tapi x buat lagi...

DIY....cutie pen holder....


colour bucket...kena warna kan pada papan2 tu...

ni setelah siap dicat..tunggu kering...

setengah hari gak buat benda tuh..masa mama ada lab visit,mama tinggal je dia sorang buat benda alah tu..heheh..last2 nak siapkan kena campur tgn mama jugak,klu x terbengkalai ler...hahaha...gmbar yg dah siap x amik ler pulak....cantik..setelah dilekat printed cartoon semua tu...huhuhu...

Sent from Huawei Mobile
Post a Comment