Thursday, March 13, 2014

~~ minatnya dia dgn ultraman ~~

owh anak bujangku..tahun ni dah menginjak usia 3 tahun dah..tapi belum cukup umurlah..bulan 7 nanti genaplah..kejap jer masa berlalu....dah besar ank bujang mama sorang ni...bila anak dah besar ni,mulalah soklan cepu emas melanda,bila nak tambah?...muahahah...In Sha Allah,ada rezeki, bertambahlah umat Nabi Muhammad di dunia ini...

nak cite pasal kegilaan anak teruna sorang ni yg amat2 sgt pada ultraman...watak lain dia x minat...mcm ben 10 ke,batman ke,hanyalah ultraman....belum fasih cakap lagi,kdg2 dgr hujung jer dia sebut nama2 utltraman..yg paling dia kenal ultraman mebius..smpaikan lagu tema  pun boleh lah sikit2 dia nyanyi..tapi hujung2 jer lah...hahahha....

koleksi ultraman jgn ckp lah..berlambak kat umah tu..klu g kedai ada jumpa mainan utlraman,menggelupur nak..wlauapun benda tuh dah pernah beli,sejibik sejibon pun,dia tetap nak...hahahah....mainan lain dia x heran pun,klu ada ultraman,jgnlah ko lalu kat kwasn tuh..hahahha....dalam tab jgn cakaplah,memamg ada jer video2 utraman tu semua..kdg2 g kedai makan,nak bagi dok diam,senang jer bukak kan tab tu diamlah lah dia...hahahha....

punya fanatik sgt,smpai klu amik gmbar dia ,boleh dia buat aksi ultraman tu..fuh dahsyat penangan ultraman..dari mana dia minat suka pun mama x taulah...

tgk aksi tgn dia tuh...ultraman sesaja....

belon pun replika ultraman...

 buku pun nak buku ultraman jer..klu yg siap ada sticker,memang dia asyik dok beleklah...





kdg2 org kta pengaruh ultraman ni x elok sebenarnya..boleh mempengaruhi anak2 kita dgn aksi2 ganas..cth lawan2,mama risau juga klu ammar nanti asyik terikut2 watak ganas tu semua..skrg dia belum sekolah lagi...tunggu dah masuk tadika nnti,abis kwn2 dia sepak,tendangnya...harap2 jgnlah begitu..setakat ni belum ada aksi2 ganas,cth amar buat anak2 jiran ke..dia klu nak buat aksi,just dia sendiri jer..mcm org bersilat tu..huhu...tapi ngan kakak dia memang dia try skill abis lah..hehehe...tapi just aksi ringan2 jer..kdg2 dia lawan2 ngan ayahnya..tapi xde lah kuat2 sgt.....risau jugakkan..harap dia minat benda ni sebagai salah satu hobi kesukaan dia..xtau lah kot2 dah besar nnti minat benda lain plak..hehehe....



Post a Comment