Tuesday, November 27, 2012

~~ penyeri lab ~~

Selamat petang semua...haisshh panas sungguh cuaca ptg ni..walaupun duduk dalam econ ni,tapi still terasa kebahangannya..tekak pun kering je ni..

Nak cite,nak cite ni..ada ke yg nak tau...ahaha..x nak tau sudah,mama nak cite just tuk kenangan mama jer..mama ada pokok kesayangan yg mama jaga kat lab ni tau..ni lah penyeri workstation mama..hari2 mama belek apa perkembangan terbaru pokok2 tu..ada daun baru yg kuar ke,ada akar baru ke...muahha..smpaikan leh bercakap ngan pokok tu sorang2 hhihi..bila air kurang je,mama tambah..sebelum2 ni,mana da mama nak pokok2 bagai ni,asyiklah mampus..tapi kali ni ok lak..sblum ni bela ikan gapi,ikan gapi pun mati...ahaha..pokok2 ni semua kawan mama yg bagi..cntik je tgk kt lab diaorg pokok2 tu tumbuh subur bagai..mama x nak ketinggalan...ekekeke...


pokok ni kak kina bagi...duduknya dekat ngan sinki....
ni kak gee bagi.cantikkan????dah siap ada kalendar 2013 tu..ihihi...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment