Sunday, November 25, 2012

~~ pavilion sarawak @ maha 2012 ~~

Hmm kali ni g maha 2012 gamble jer 3 beranak kami..si kakak ikut maktoknya balik kg perak ada sepupu kawin..mama x balik..tapi x semua tmpt kami g..tgklah kot2 ada repeat lagi nnti ngan family lak..huhu..

K lah,kali ni nak fokus kat pavilion srwk je..dah duk situ je kemain lama,almaklumlah jumpa org kg bak kata en hubby kan..ada sorang yg bertugas kat situ en hubby kenal..sambil2 berborak,mama layan laksa sarawak lu..sedap gak..rasa kari2 sikit..nyum2 leh try g nanti..kenal2 ngan buah dabai,batik srwk,kek lapis..gmbr x bnyk,tangkap ngan hset mama je..memory card kamera rosak la..

laksa sarawak nyum2...

ni bukan kat pavilion sarawak..ni beca p. ramlee....booth yg menceritakan pasal sejarah p.ramlee....
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment