Monday, July 9, 2012

~~ gaya anak tido ~~

si kakak tido....
si adik tido...
Mcm2 gaya anak2 mama ni tido..saja jer up entry ni..sambil nak tido ni godek2 pic dlm hest jap,menarik gak nak up kan pasal ni..haha..time berjaga aktif sungguh lah budak berdua ni lagi2 dak amar yg dah dapat kaki tu, x berhenti lah asyik tawaf sana sini,tmpt peveret bilik air,dapur n tangga..hahah...tadi kt umah mak tok,dah pecah satu pinggan dek penangan si budak tecik ni lah..smpai luka jari mak tok...bila dah tido lak,rasa sayu jer tgk budak berdua ni..aman dan tenang jer...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment