Thursday, July 26, 2012

~~ bonus raya,alhamdullillah ~~

sesiapa yg bergelar penjawat awam tuh mesti tersenyum lebar jer smpai telinga kan...heheh..x terkecuali mama..huhu..alhamdullillah,ada rezeki lebih pada bulan  ni......sedang elok nak raya pulak....terima kasih ya allah,syukur....dgn backdatednya lagi,bonus lagi,mama dapat kutu lagi.....syukur3.....

pekeliling dah kuar....alhamdullillah.....
persiapan raya dah mula beli sikit2...semalam kat car boot sale dah shoping 2 helai baju tuk ammar,seluar lak masih dalam misi pencarian..tuk si kakak lak baru satu jer beli,yg baju kebaya seluar tuh....target mama tuk anak2 nak beli sorang 3 pasang baju raya...alhamdullillah rezeki anak2....tuk en hubby satu apa pun belum..baju melayu dia pun belum beli g..dia tu payah sikit,teliti sgt mengalahkan owang pempuan..hihihi...tuk mama lak,baju raya ada satu pasang g belum siap....tuk baju tema utama tahun ni,mama dah cari tudungnya,dah siap try pagi tadi tunjuk kat hubby..hehhe..mata dia masih kabur2 bgun tido mama terus tunjuk,x nyempat2...kihkih....


notakaki : tiap2 hari mama berbuka umah maktok...kecuali hari minggu....memang x sempat balik umah sendiri sbb en hubby balik keje lambat..kdg2 dekat kul 7 baru sampai umah...berbuka ramai2 meriah,teringat masa zaman kecik2 dulu...
Post a Comment