Friday, June 22, 2012

~~ teman anak bujang kat umah ~~


main je lah apa2 anak oii...mama x larang..sila2....

Hari ni mama cuti..sbb menjaga anak bujang kesayangan sorang tuh...pengasuh nya ada hal hari ni x dapat nak jaga ammar...dok lah kami berdua kat umah je..kakak g sekolah..mama tgk amar,amar tgk mama...muahahah...teman dia main2,last2 dua2 tido...kahkah...almaklumlah,hari ni mama masih meneruskan misi berpuasa...umah dah kemas,masak memasak x payah,kain dah jemur..pas tu nak wat pe g kan,membuta ler...haaha... ammar  dah selamat belayar dah tu....sementara dia zzzz,baik kita pun zzzzz.....hahah....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment