Wednesday, June 13, 2012

~~ burger bakar,akhirnya ~~

menyelerakan..nyum nyum....
Saat menulis entry ni mama sedang menahan air liur tuk menelan burger bakar ini...ini kerna,di umah mama skrg ada bakal adik ipar bertandang sambil borak2 ngan en hubby sambil membawa burger bakar yg ditempah di area sg besi...jgn tanya apa nama kedai itu,kerna mama x pasti,sbb org lain yg beli...kahkah....apasal ayat skema sgt malam ni,hahah...

update : setelah dah sesi rasa merasai,hmm bagi mama,not bad la...daging nya tuh terasa la part kebakaran nya..hahaha....dah nama pun burger bakar kan...tapi....ada tapi gak tuh,hahah....black pepper dia bnyk sgt la...terik tekak mak hokay nak menelannya..huhu....tu je la spoil sikit..yg lain,quite ok la....sebiji rm 6...x leh makan selalu,kopak oii..heheh....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment