Thursday, June 7, 2012

~~ sesi berendam @ pullmann ~~

Ahad lalu,pas balik dari istana terus gerak ke pullmann putrajaya...mmg hasrat nak bwk bdk2 ni g mandi..sekali ngan anak ecu lah...sampai situ,dalam jam 5 ptg...org memang x ramai g masa tu...awal g situ,sbb risau kalau hujan punah lah harapan budak2 ni nak berendam..sbb tgk hari mendung je..tapi alhamdullillah,x ujan pun...

dak ammar ngan pak cik mak cik nyer...
ramai yg hok berkenan kerumun ammar
latih berdiri,tapi x lepas2 gak... 
syok main tepuk2 air....
air adalah berlumut.....pedulik hape diaorg semua....hahah....pas mandi sini,boleh mandi kat bilik air pula  dgn air bersih....

mode : bakpo gambar si kakak x dok eh?...bnyk gambar si adik jer?...mama teruja sgt kot sbb pes time bwk dak ammar mandi2 di tempat awam,tu yg asyiklah tangkap gambar ammar jer..kahkah....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment