Sunday, June 10, 2012

~~ kami @ jalan pasar,pudu ~

Siang tadi kami 4 beranak berjalan2 mencari pasal.....hahaha...x de lah...hubby ajak g jalan pasar,pudu....biasalah dia,nak cari pe g kan..kalau bukan brg keta atau brg moto....kahkah....kat sini da jual memacam...barang2 letrik atau brg keta memang heaven lah,syok abis...baju2 x bnyk sgt...brg ngarut2 bnyk la...hahaha...tipu...maksud mama brg2 yg terpakai cth mcm kasut2 lama,baju2 lama,tapi brg semua dalam kondisi yg agak tidak elok...hahaha....macam x ilkhlas jer nak jual,asal dapat duit jer,kahkah...ubat kuat pun ada,opssss......hahah.....tapi kalau sesiapa peminat ikan hiasan,ohh memang best katakau...hahah....dah lah mcm2 jenis ada,harga berpatutan lak tu...ushhh....hubby je bnyk beli,mama x de beli pe pun...balik umah,masing2 terbongkang penat melayan mentor jer...kahkah....
en hubby tertinjau2 dok tgk cermin mata..padahal dah bnyk dah..si aryanna pun rembat satu....kahkah.... 
jual2..mari2.....
jam tangan bagai..... 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment