Tuesday, June 26, 2012

~~ laksa kuala perlis ~~

Semalam,pas semua dah nyenyak tido,mama sok sek sok sek sensorang kat dapur..dah mcm tikus mondok lak..kahkah..lapar rasa perut,teringat laksa kuala perlis yg mama beli kat pasar malam serdang..hajat nak buat makanan waktu sahur,tapi sbb dek x menahan,malam tadi dah selesai jugak itu laksa..hahah...pagi tadi sahur la dgn jajan2 kering jer...

masih terngiang2 kesedapannya..eh????
lagi sedap kalau makan laksa taruk ini petis...wallahh...tempat korang ada ke makan mcm ni?...kalau belah utara,siap makan ngan kicap lagi...gagagaga....2,3 hari ni mama asyik ulang makan laksa jer,disebabkan benda alah ni ler..kahkah....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment