Monday, April 11, 2011

aku da latest !!!

hahaha,entry tuk bulan 4 nan ado lagi...haktuiii,punyer lah pemalas aku nak hadpet blog ni kan...sajer jer entry kali ni nak tunjuk gambar mak buyung da latest ..tapi amik gambar sekerat je lah,heheh...x penuh sampai ke kaki..lagi2 sape yg nak tgk my pewutt besar,kempunan lah agaknya,heheh..to kak zura,sory erk x de gambar penuh....kita tau akak bace blog kita..nanti2 klu rajin kita try amik gambar penuh erk...hihihi...

muke x de dah tembam2 bagai.....pregnnat kali nih,badan x membesar dgn jayanya..heheh...nih time x de keje,cari keje..lokasi gambar : lab aku la,mana lagi,heheh....


terkini : betul ker muka aku nampak tembam eh?...baru2 nih g opis ,org opis tegur tembam dah muka..ha?what?..aku rasa cam biasa jerk..heheh...well,pandangan org lain2..suke2....muka I berisi..hihi....pasan...

No comments: