Friday, April 15, 2011

hapy besday wan cik !!!

actually,hari jumaat yg lepas,hari nih dah jumaat balik,giler lama baru nak update heheh....hari jadi mak cik aku,kakak kepada mak aku...wan cik namanya....besday yg ke 55 tahun...tuttt dah tua,hehe...x bape tahun lagi nak pencen kan...tradisi family kitaorg x kire tua ,kecik bila time sebeday jer mesti celebrate,even x de majlis besar2, kecik2 pun cukup..sekadar memperingati dan kenang - kenangan.....


ni lah besday mama yg sambut hari lahirnya....


celebrate kat umah abg yun aka anak wan cik yg sulung area putrajaya sinun....


antara menu yg ada ,kek,kentang goreng,nugget,roti canai mini,satay....jgn terkejut lemang pun ada buatan air tangan mak cik aku sendiri...jgn x tau,wan cik ni adalah tokei lemang U....siap pakej ngan rendang sekali ...marbeles seh....


bersama - saman ngan cucu2 nya nak potong kek sebeday.....termasuk anak aku,aryanna sekali menempek kat situ...



bergambar kenang - kenangan...ibu aku pun ada menempek sekali...


anyway,HAPPY BELATED BIRTHDAY to my aunty....moga dipanjangkan umur dan murah rezeki selalu....

No comments: