Friday, April 15, 2011

splash park de mines !!!

nih biler punye kejadian pun aku x ingat dah...tapi yg pasti hari minggu lah kan...bwk aryanna g main2 air kat splash park de mines....tmpat nih terletak kat tingkat 4,dekat ngan tmpat karaoke...aku x ingat ape nama tmpat karaoke tu...so kita layan da picas k...


sebelum warm up,testing goggle lu....ayah beli kat giant jer....



aksi2 perenang negara....hehe....skrg aryanna dah pandai rendam kan muka dalam air..lama lak tuh... dah pandai gerak2 kaki cam nak berenang tu..lentangkan badan dalam air...aku x ajar k,sbb aku sendiri pun x pandai berenag..hua hua hua....



sedang syiok mandi,tibe2 alya pun sampai..alya nih sepupu aryana...sebaya cuma aryanna tua bulan je dari alya...memang dah janji nak bawa alya mandi sama2 ngan aryanna....


so,mandilah bersama2....







pas mandi2,g giant lak..ibu nak beli barang tuk pantry opis dia.....n terus cari food court,dahaga sesangat....huhu...


Post a Comment