Wednesday, April 13, 2011

kenduri doyan !!!

hohoho,cite fresh lagi nih..kisah mlm tadi..balik2 dari kelas bridging ,masuk2 jer umah ibu terus menusuk hidungku bau doyan wehh...

actually,sepupu aku balik kg baru2 nih..so,ole2 dari kg (jawang mari) adalah buah doyan meletupsss giteww...2,3 hari nih selera aku memang kepingin nak mkn buah doyan nih...ha nampaknya kemengidaman(apa punya ayat da) aku dah tercapai...huhu...

klu beli kat luar,myb x puas mkn..nih ha amik ko puasss seh....


see,see betul x aku cakap..bnyk wohh..naik buntat perut bile makan...tapi mlm tadi belum kopek yg ni lagi...mkn yg dah siap kopek jer bwk dari kg..... ada kecik ,ade besar meriah2....heheh....


ibu aku dah siap wat cucuq doyan lagi mlm tadi....pas tuh,peberet kuarge kami mestilah pulut cicah doyan..hahha...ibu siap masak pulut,wat santai bagai dah...mlm tadi dinner mkn tu jer.... konyang perut mak buyung ha....heh...


nak tgk duta2 buah doyan jawang..saksikan..hehe...


hahaha..sape lagi aku la...kuikuikui...aryana snap pic nih....tapi ada lagi duta lain....


tu dia....anak2 dara nih ha....heheh....

Post a Comment