Monday, December 21, 2015

~~ freeshop @ upm ~~

masa balik dari pejabat pos hari tuh,ternampaklah freeshop ni di blkg pejabat pos upm tuh..tgk ramai yg g,mama pun singgahlah kejap..dah lama tahu pasal ni tapi xpernah tergerak lak nak g sini...


apa itu freeshop?...
inilah freeshop..jomlah beramai2 dtg ke sini sumbangkan apa sahaja bneda yang anda tidak pakai lagi..dan haraplah benda2 tersebut dalam keadaan elok lagi....

masa g ni mama just tgk2 je...xde barangan yg dibawa..pas ni berhajat nak bawak lah baju2 lama yg dah xboleh pakai tu letak kat sini...antara barangan yg ada kat sini ialah

buku2

baju kurung

baju kemeja,tshirt,seluar,tudung

kasut2

perkakas rumah


aryanna cuma amik buku je kat sini..buku ana muslim 4 buah....


suasana pada masa itu...
Post a Comment