Thursday, April 18, 2013

~~ sukan tahunan tadika cahaya mata koperasi upm ~~

Cite ni dah basi.berlangsung sabtu lepas (13 april 2013)..dah nak dkt seminggu pun..kali ni buat kat astana seni,ada gelanggang kat tgh2 dia tu..

Seperti biasa,awal pagi dah kena ada kat sini..amar x bwk,tinggal ngan pengasuhnya,x sihat pun ye..en hubby pun x dpt dtg,dia keje..so mama berdua je ngan aryanna..kali ni ary masuk satu game je..susun perkataan berdasarkan gambar..team dia dpt no 3..ala 2 org je pun satu team..heheh..

kemain aryanna buat drama tul pagi tuh....bangun2 cakap kat mama,x nak sukan..mandi pun kena paksa..dah siap mandi,pakai baju lagi kuat dia menangis x nak sukan smpai tersedu sedan lah...pakai kasut pun x nak..dalam keta,masam je muka..kena la se das (bebelan) ngan ayahnya..hihihi...elok dah smpai sana,tgk kwn2 lain,eh kemain ceria lak dia..ok la pulak...tadi kemain x nak..dah jumpa kekawan,lupa dah mama..ahaha....



door gift dapat tuala
hadiah kemenangan di tempat ke 3...
bergambar kat banner....

p/s mana gambar mama?...eh..sebenarnya banyak g gmbar dalam kamera ika..lum transfer...ini gambar yg dalam hset mama je..kang lama2 peram langsung x up entry ni..pnting ni kenangan tuk anak2 bila dah besar nanti....



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment