Monday, April 1, 2013

~~ dapat jam baru,tq en hubby ~~

salam satu april....cepatnya dah masuk bulan ke empat pada tahun ini...k lah,entry kali ni  bukan bertujuan tuk berlagak k..sebagai kenang2an di masa tua nanti..hheehe..

Smlm g da mines..memang nak cari jam tangan baru..jam tgn yg sedia ada hilang entah ke mana..rasanya dak ammar sorokkan ni..hehe..x jumpa smpai ke sudah..mama klu x de jam,susah la..asyik2 buka hset tgk jam kul berapa..

Klu ikut mama,mama nk beli jam yg sepluh hinggit je,biasa2 je..alang2 en hubby kata beli lah yg tahan lama sikit..ok mama kata boleh,syarat u bayar,haha..dasar mama kedek kan..ihihi..so dapatlah mama jam jenama casio kat latar tu warna hijau light..hehe.tq hub..


mula nak amik pink,tapi cam dah biasa sgt lak....
Tambah kapsyen
p/s aryana lately asyik demam je...hari ni pun demam lagi..hari jumaat ri tu memang dah demam,brtambah2 lagi g pd hujung minggu baru ni ikut maktoknya,berndam dalam laut je...mama runsing fikirkan hal ini,asyik x sihat je dia...Ya Allah,smbuhkanlah penyakit anakku..x sanggup ku melihatnya derita....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment