Thursday, December 27, 2012

~~ cerita dinner 2012 ,dewan sri endon,putrajaya ~~

weeehuuu...salam semua...dah 5 hari berlalu majlis makan2 gemilang sains 2012...baru hari ni berkesempatan nak update pasal malam dinner tu....

hari ni baru masuk keje...hari isnin mama amik cuti...sambung cuti g holiday bersama family besar kami.. family day Hajah Hendon....g cuti2 malaysia ke cameron highland je...mama teringin sgt nak g sini,x penah pegi...akhirnya tercapai jugak hasrat...eh later la cite pasal tu..kata nak cite pasal dinner..melalut dah mama ni...

berlangsung nya Majlis Gemilang Sains 2012 ni pada jumaat,21 hb disember di dewan sri endon,putrajaya..kebiasannya buat kt hotel,tapi kali ni lain sikit...jabatan biologi,jadi penganjur kali ni...so ok..satu kelainan ..dah 2 tahun x de makan malam mcm  ni...sempena fakulti dapat 5 bintang,so diadakan lah acara kemuncak makan malam ni...

so jom layan gambar...x bnyk sgt gmbr...maklumlah snap guna hphone je....

antara persembahan yg disajikan pada malam itu..tarian dan nyanyian...
antara rakan  rakan yg hadir...tema hitam kuning..tapi cm ramai je yg x ikut tema..muahaha....




dgn labmate...kak fida....


antara menu mlm tu..nasi putih,kambing,ayam masak merah,sambal sotong dan udang,kerabu mangga (feveret mama,berkali2 tambah)....buah2an ,ulam2an..sambal belacan x dilupakan...memang sedap la makanan mlm tu..terbaikkkk....

tapai aiskrim..sedap..terbaikkk..sampai 2 pinggan tambah mlm tu....


majlis berakhir jam 10.30 mlm....bersimpati pada kwn2 mama yg mana balik2 terpaksa mengharungi banjir dan membersihkan rumah yg dimasuki air....ya pada mlm kejadian,hujan turun dgn sgt lebattt...lately,serdang selalu banjir klu hujan selama 2,3 jam berturut...semua nya disebabkan pembangunan yg sedang dijalankan di kwsn ini...kerakusan pihak2 yg tidak bertanggungjawab menyebabkan penduduk yg terpaksa menghadapi kesannya...

Post a Comment