Wednesday, December 19, 2012

~~ khusyuknya 2 beradik ni ~~

Apa la yg khusyuk sgt dok tgk tu?2 beradik ni dok khusyuk tgk youtube lagu kanak2 yg da katun bagai tu..sblum ni bukak la apa pun,upin ipin ka,boboiboy ka,si dak ammar tu bukan mau duk lelama melangut cm tu..tahan 2,3 minit cm tu..pas tu mula la nk tekan keyboaard la,usik skrin la,kacau si kakak la..

Tapi ni mama kagum,ammar leh tahan dok tgk dari awai ke akhir..kalau gini gayanya,senang mama nak buat keje..dioarg hadap je lah bnda alah tu pagi ptg siang malam,muahaha.....aryanna tok sah cakap la,dia skrg memang pandai dah nengok cerita2 ni..drama2 kat tv3 tu semua dia sapu habis..siap cite balik kat kite tu...cm smlm,nk tgk cite mimpi cinderella...asyik lah dok tnya mama,jam kul berapa?..sepuluh ke?...bukan pe,takut cite tu abis..masa tu,kami ondaway nak balik ke umah dari umah ibu...ngam2 smpai umah,cite tu abis...leh plak tu dia dok bebel2,ni mama lah ni..singgah kedai makan lagi..muahaha...dulu kecik2 cm ammar gak,x minat langsung cerita2 ni..tapi mama nampak la, dari segi muzik n lagu2,ammar minat..mgkin ikut gen mama n ayah gak la sbb kami pun x minat sgt tgk cerita2 ni..kuang3...mama lebih minat muzik dan mama leh layan semua jenis genre lagu..klu nengok tibi tu,hmm x lama dah terlelap..tido lagi baik,muahahaha..nk jejak panggung wayang pun leh dikira dgn jari..hahaha...

sampai menjulur dak ammar tuh....


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment