Friday, December 7, 2012

~~ dah submit borang ~~

Selamat pagi all...eh nk masuk tgahari da la..apa kaba la blog ni gamaknya..dah masuk december dah ni..jap je dah ujung tahunkan..dah lama x ada entry baru ni..x de pe yg menarik sgt yg nk dicoretkan kt sini sbb tu sunyi sepi je..huhu...

Alhamdullillah syukur ke hadrat ilahi,selesai juga urusan "penting" yg membuatkan kami sekeluarga x senang duduk bila memikirkannya selama 6 bulan kebelakangan ini..... selagi x selesai,selagi tu lah hati x tenang..tapi akhirnya lengkap jugak borang permohonan "itu" dan dah selamat submit pun ke bahagian pinjaman perumahan putrajaya...cuma tunggu kelulusan je lagi dalam tempoh seminggu atau 2 minggu lagi..moga2 ada rezeki kami di situ dan doa2kanlah semuanya berjalan lancar...moga tuhan permurahkan rezeki kami.....AMINNN...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment