Monday, April 2, 2012

~~ weekend kami di pusat maritim putrajaya ~~

semalam,dah ptg2 sikit ajak en hubby kuar g amik angin..tup2 dapat idea g pusat maritim putrajaya lah..sbb pernah terbaca kat blog http://alwzbemybaby.blogspot.com/ ada pantai berpasir di pusat ni..teringin nak bwk kakak mandi2 sana..tapi x perlah,g riki2 jalan dulu..sbb x penah sampai sini...nanti dah hafal jalan,kita g lagi yer kakak....
bangunan berhampiran ialah PICC...atau cari jer signboard PULLMAN PUTRAJAYA LAKESIDE..mama semalam pun ikut jer signboard tuh,smpai lah jumpa pusat ni.... ramai tul para pengantin wat photoshoot time ptg2 gini....ada lah dalam 2,3 pasangan....family2 yg bwk anak2 beriadah pun x kurang ramai juga...
gambar pertama yg diambil oleh si kakak..seperti biasa lah model nyer adalah mama verangan ...cantik tmpat ni kalau buat photoshoot tuk family mesti comei lote nieh...hehe...
jelingan menggoda !!! auwwww !!!..dah pandai posing anak dara nih...siap kaki bersilang g.....
si anak bujang mama mana leh tinggal kan..nak interprame jugak..cak !!! saya dah boleh berdiri....tapi lum boleh berjalan....huhu..
kami bersama !!! ayah juga tetap x de gambar...kemain payah lah nak tangkap gambar si ayah ni...
jalan2 melatih kaki,jumpa pantai berpasir ni..sian kakak nak sgt mandi..tapi mama x bkw baju salinan dia..lain kali yer kakak kita dtg lagi...
jadi main jer lah pasir yer.....peace !!! ...
Post a Comment