Tuesday, April 10, 2012

~~ spagetti masam in da house ~~

dah lama buat,tapi baru nak tempek sekarang....saje tetibe tingin nak mkn lak....esok nak buat,malam tuh,kuar cari brg bagai..siap calling2 adik lagi tnya brg apa nak dipakai..mama ingat2 lupa daaa.....tapi simple jer nak buat ni kan..cukup ada spagetti,sos dia yg dalam botol tuh (mama pakai sos prego),daging kisar n cendawan butang tuk aksesori n serbuk bolognaisepenyedap rasa (adik aku masukkan sekali,tapi mlm tuh x jumpa brg,so mama x masukkan)..jom tgk da pic...

kuah yg masam teramat....kata en hubby..hahaha...mana x,adik aku kata satu botol besar sos prego tu boleh 2 kali makan,dan kami dgn poyonya telah memasakkan kesemua sos prego satu botol tu hanya tuk spagetti yg direbus x sampai setengah peket pun....hahaha..gilerrr lah....terkelat2 menahan masam sos itewww...tapi pe pun si kakak aryanna kata sedap lah mama...hahaha.....
da spegetiiii.......
kakak suka spagetti masam ni..hahaha..siap tunjuk bagus lagi !!!! kahkah....
Post a Comment