Tuesday, April 10, 2012

~~ dah boleh merangkak ~~

actually,dah lama pun kisah ni. ammar di awal2 8 bulan dulu...akhirnya,merangkak jua si budak comell ammar nih....mamanya jer x berkesempatan nak cite..maklumlah skrg student semester break seminggu kan...x de pe nak nak buat leh menulis di blog yg hampir berhabuk neh...
ammar ni terbalik,dia tunjuk skill leh berdiri lu n paut2 pada tepi2 tu,baru duduk2 nak merangkak lak...
menunjik skill leh berdiri sambil tgn sebelah menghisap jari...

memanjat tangga pun dah pandai dah..kdg2 mama terlepas pandang,sampai ke 3 anak tangga naiknyer...haishhh...
menunjuk skill berdiri lagi.....cak mata bulat !!!!! ...
dah boleh merangkak ,,,yeayyyy...alhamdullilah,satu lagi perkembangan si dak ammar neh..skrg dah pandai explore sana sini...lotih mama dibuatnya..semua benda nak ditry n dimainkan...
semua benda nak masuk mulut..walaupun dah dibagi mainan yg munyik2 tu,tetap yg tin tu jugak sedap dijilatnya....
Post a Comment