Saturday, May 7, 2011

kg ku...

hmm,x penah aku cite kat blog nih pasal kg ku....actually kg ni tmpat ibu ku membesar ...nama kg nih kg jawang..5 jam sajok dari kl nih....bandar terdekat ialah bandar diraja,kole kangsar....




nih pekan kecik jer..pekan karai...sebelum jumpa pekan besar,pekan kole,jumpa pekan ni dulu..tapi sini kedai x bnyk....rekabnetuk bangunan masih kekal rekabentuk lama....






ha labu nih trademark kole kangsar tau...labu nih kat tepi jalan jer on da way nak ke jawang.....





atas tu jalan keretapi..semua org tau kan,tgk gambar pun tau..haha...tapi,apa yg speselnye ni lah lokasi penggambaran zombi kg pisang tau...yg awie berlakon tuh....tmpat bas terbakar tuh..huhu.....pemes kg aku,kuikuikui....klasik kan ...



kole kangsar,the royal town....trade mark bandar kole....kali nih,x sempat nak jalan2 ke istana...so x dapatlah nak amik gambar istana....klu g malam best,siap ada lampu2 lgi....



kalau sesape penah lalu highway plus nak ke utara,mesti penah masuk terowong ni kan...best ...sejuk jer...mcm terowong yg puteri diana accident tuh,hihi..terowong nih membelah bukit tau..nak buat jalan......terowong nih lepas susur keluar tol jelapang nak ke ipoh...

Post a Comment