Sunday, February 13, 2011

mandi kolam @ putrajaya....

cuti raya cina baru2 ni gak,aku bwak aryanna g mandi kolam kat kompleks kejiranan presint 16,putrajaya...yg berhampiran ngan alamanda tuh..actually,aku memang tahu kat situ memang ada tmpat tuk mandi manda..bukan hanya tuk budak2,tapi jugak ada tuk org dewasa...

aku ajak family ecu n ibu dan adik2 ku sekali g sana..bukan pe,supaya aryanna ada teman tuk main2 air kat situ..kalo dia sorang,hmm alamatnya aku rasa myb x nak masuk lam kolam tuh...

kami g dalam kul 4.45 ptg..masa tuh,kolam yg masuk kena tiket tu lum bukak..bukak kul 5...aku pun x pasti berapa kena bayar..sbb aryanna n anak2 ecu just mandi yg kolam tuk budak2 kat luar tu jer...kalo mandi kat dlm,kedalaman kolamnya tuh 3 kaki..so,aku rasa memang x sesuai...melainkan kalo org dewasa pun mandi jugak..kami semua yg dewasa ni x mandi pun,just bwk budak2 jer....


4 sekawan yg setia bersama....cetek jer kolam nih..sesuai la tuk budak2 yg berusia 2- 6 tahun....
kolam nih paras pinggang aryana jer...



tgk aryana tuh,x sempat2 nak tukar baju..smpai2 jer terus kebaboomm masuk kolam,heheheh..mandi la ngan suar jeans tu anak oii...aksi cik mamat nak melompat,tapi x berani..sama gak ary pun....



ehem..ehem..dating eh?...hihi..aryanna n cik mamat nya..beza setahun jer...cik mamat nih sepupu aku..so,pangkat pak cik la pada aryanna..pak cik muda,kuikuikui....

alamak,gambar mak buyung nih ada gak?...heheheh...siap pakai skirt lagi tuh..aku jarang kalo nak kuar mana2 pakai skirt labuh cam ni...tapi keadaan makin darurat,suar2 semua dah makin sendat,so terpaksa la pakai..huhu...


aryanna yg dah kesejukan..suh naik,x nak naik..hehehe...




pelbagai lagi aksi2 perenang negara ..hihihi...

dalam keseronokan diorg dok mandi- manda tuh,tiba2 ujan lebat turun..so,panggil dorang semua naik....tukar baju semua,dan ke destinasi seterusnya lak...ke mana?....huhuhu...pasti dah boleh agak,berdekatan jer..huhu...

No comments: