Monday, February 14, 2011

~~ kfc @ alamanda ~~

lepas dah puas budak2 tuh mandi,kami ke alamanda pulak..saja jalan2 cuci mata..x de beli pape pun..nak g mkn kat kfc sebenarnya..mula2 plan nak mkn kat dataran jer,tapau jer kfc tuh..makan berkelah...tapi dah hujankan,so makan kat situ je lah....

kfc alamanda.....jenuh la pusing2 cari kfc nih...aku x biasa sgt ngan area alamanda nih..jarang window shoping kat sini,heheheh...selalu kat mines jer....


pabila makanan sudah tiba..yeehaa..penuh satu meja....


aku n en husband yg sedang leka melahap ayam2 tersebut...heheh..smpai kena candid pun x sedar...

dah selesai mkn,g jalan2 jap tgk decoration CNY...



aryanna n mak cik iqah nyer....


pas tuh,dari jauh dgr dung2 ceng dung ceng (eh betul ke bunyi mcm tuh,heheh),rupenya2 tarian singa sedang berlangsung...


jadilah jakun sekejap semua..hehehheh....



Post a Comment