Thursday, June 17, 2010

pertandingan futsal antara jabatan...

sabtu lepas ,jabatan biologi fakulti sains telah mengadakan pertandingan futsal antara jabatan...aku dengan terpaksa rela join jugak game nih..even aku sendirik x penah main..hahaha...yo lah,nak wat cam no jabatan x cukup org..jadi dengan x semena2 kena lah juga menabur peluh kan...tinggal lagi 3 hari nak main,kitaorg baru start training...gilosss weh..berbnding ngan jbt dekan,kimia,bio,dorg semua dah start training...hahaha...aper2 kami warga fizik sambut jua cabaran yang mendatang...caiyok2....





sesi senaman..sebelum mula bermain..


game dah bermula...




aku yg kepenatan..officemate aku siap boleh posing lagi..heehe...






team lelaki....


para penyokong


rehat time....




aku jua yg kepenatan...

game tamat around 2 pm...team terakhir bermain dengan disertai hujan renyai2...
keputusan diumumkan fizik mendapat tempat keempat bagi kedua2 kategori lelaki dan wanita...huhuhu...apapun kita main just for fun...yuhuuu....next time cuba lagi...

No comments: