Tuesday, July 18, 2017

~~ jamuan raya opis @ jabatan fizik,fakulti sains ~~

ok ni cite kedua..jamuan raya @ opis mama...cite 1 syawal pun belum cite kita cite pasal kisah ni dulu lah ek...aci lah ek..hihiih...

buat jumaat lepas...syawal ke 20...alhamdullillah dapat hadir..selalu buat malam mama kekangan sikit nak dtg....klu time opis hour in sha allah ok jer...




ok sebelum majlis mula kita selfie dahulu with bff ❤❤❤.....


para staf yang hadir....pensyarah dan alumni fizik juga dijemput..ramai juga yg datang..leh jumpa kawan2 lama balik....

menu pada hari itu......abg man masak nasi minyak tu...salah sorang dari our staf.....sedap.....


ok ni selit juga gambar masa jamuan raya upm @ dewan besar.....puas juga dapat makan macam2 walaupun terpaksa beratur juga sana sini kan....


ok....jumaat ni ada jamuan raya lagi....jamuan raya persatuan penolong pegawai sains @ perkarangan dewan besar...makan lagi yehhhh......

Post a Comment