Tuesday, July 18, 2017

~~ 1 syawal 1438h ~~

ok patah balik ke 1 syawal..hahahha.....macam biasa xde apa yg menarik..masih beraya di kg jawang,perak...kg ku tercinta....balik hari jumaat pagi konvoi sekali dgn ibu n adik2..makcik satu kereta bertolak lambat sikit....smpai kg jam 12pm..jalan ok xjammed..tapi kereta bnyk jugak lah...


sempat selfie dalam kereta ..dekat nak smpai kg dah...


ok...ni lah ootd kami di pagi raya...biru + dusty mint tema kami....en hubby recycle baju raya 9 tahun dulu..tahun 2008 dulu xsilap..fuyyyooo....

ni family kecik mama...adik mama,wawa balik n9....diaorg tema brown....


ni antara gmbar2 family besar kami pada raya kali ini..meriah umah opah..semua anak2 nya raya pertama giliran sini ......

ok bnyk lagi gmbar gila2 kami ni..tapi malas nak collage dah..hahhaa...cukuplah yg ada ni je ek..nnti kita cite pasal reunion ACTM (anak cucu tok muda) pada syawal kedua....meriah uolsssss.........
Post a Comment