Friday, October 7, 2016

~~ selamat pengantin baru anim dan fuad,jalan2 ke kellie castle ~~

huwaaaaa...ada satu kisah yg amat menyedihkan menghancurkan jiwa dan ragaku..hmm pasni cite..kita cite yang best2 dulu...

cuti 3 hari baru ni balik kg lagi..tapi tido semalam aja kat kg..sabtu pagi balik,ahad ptg dah balik serdang dah..isnin en hubby x cuti...balik sbb ada kenduri kawin sepupu mama.. wakil keluarga kami..ibu n dikka adik bongsu mama dah selamat berlayar ke london dah..syiokkan depa..rezeki namanya...konvoi ngan ecu pagi2 dah bertolak..smpai batu gajah jam masih awal..kul 11...p singgah kellie castle dulu..dah satu jalan dgn umah kenduri..tapi amik gmbar kat luar je..x masuk dalam istana pun..masuk kena bayar ..x pasti lak berapa..parking kena caj rm 2...




cantikkan..klu masuk dalam lagi best leh bergambar...




dah roger2 ngan pakteh depa dah smpai umah kenduri kami pun bertolak ke umah kenduri...smpai2 terus makan je..masing2 dah kebulurkan..pastu baru kita bergmabr ngan pengantin kan...


selamat penganti baru....

meriah ngan family hajah hendon...


opah,wancho n maklong...




dah lama kat umah pengantin,minta nak gerak balik dah..ecu trus balik ke kl hari tu jugak...kami n pakteh sekeluarga balik ke jawang..tido semalam kat sana..malam p kuala makan2 pakteh belanja....tq pakteh..nnti kita rancang p cuti ramai2 no...
Post a Comment