Tuesday, October 11, 2016

~~ handphone oh handphone ~~

huwaaaaa...kita nangis dulu hokehhh.uolsss hpone samsung note 5 kita rosak uolsss....kesalahan sendiri..terlepas dari tangan dan terjatuh ia ke jalan raya yang berbatu tu...skrin xpecah elok je lgi..nak on tgk hitam je semua ..apahal pulak ni..huwaaaa...lcd rosak la ni....huwaaaaa lagi...

memang kaw kaw la en hubby bebel...eh terbalik pulak selalu pompuan yang bebel kan..hihiih...mana taknya en hubby yg bayar loan handpone kita oiii..masih ada setahun lagi  tau....huhuhu....maafkan kita ye en hubby..kita pun sedih juga..huwaaaa..

g tanya samsung service nak repair berapa...kos nya nearly rm 800 weiiii..huwaaa lagi...mahalnya.....mana cek nak cekau duit...macam dah boleh beli handphone baru sebiji kot....huwaaaa lagi..berapa banyak huwaaaa da.....hahaha....

hmmm positif2..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..mungkin tuhan nk suruh kita kurangkan tgk hpone kan..tumpu pada anak2..muhahaha....la ni kita pakai hphone en hubby yg lama..lenovo..xdak instagram la...aduiii....mujur call,fb n whatsapp boleh..pun dah bersyukur..alhamdullilah...

tarikh kejadian : 4 oktober 2016 (dah seminggu dah ),pasti ku akan ingat tarikh ini
masa : lebih kurang kul 2 ke atas
tempat : kat tempat keje la....

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........................
Post a Comment