Wednesday, January 27, 2016

~~ januarian besday ~~

alkisahnya senang harung celebrate tiga2 sekali..hahaha..actually ibu 1/1 ,my hubby 14hb/1 n adik bongsu mama, ika 23/1..so kebetulan ibu buat laksa,jomlah beli kek sekali sambut belated besday deme2 ni..sebelum ni tiga2 pun xdebeli kek,so maka kita putuskan beli lah kek utk deme2 kan..sian pulak xde kek..hihihi dh macam budak2 nak kena ada kek kan..kihkih...malam tu pulak ada ajl tu kan,haaa apa lagi meriah lah lepak ramai2 makan2 sambil tgk ajl..huhuhu....

tiup tiup jgn x tiup..hihihi....

budak ni nak jugak...siap ada props tuh makcik2 nya belikan...

januarian cake....


menu of the day..laksa ibu..nyum nyum....

Post a Comment